Strokovna žirija 50. Festivala Borštnikov srečanje je veliko nagrado FBS za najboljšo uprizoritev podelila uprizoritvi Hedda Gabler Henrika Ibsna v režiji Mateje Koležnik in izvedbi Drame SNG Maribor.
Strokovna žirija 50. Festivala Borštnikovo srečanje (Zala Dobovšek, Krištof Jacek Kozak, Nina Mitrović, Katja Perat, Mikko Roiha) je v utemeljitvi za Veliko nagrado Festivala Borštnikovo srečanja za najboljšo uprizoritev zapisala:
Uprizoritev Hedda Gabler izžareva vrhunskost na več ravneh: od do skrajnosti mogočega prečiščenega besedila, preko učinkovite omejevalne scenografije, prefinjene kostumografije do asketske, a prepričljive igralske prezence. Na ta način se nam uprizoritev razkrije kot laboratorij emocij, kjer je mogoče razločno slediti mikroskopskemu izpostavljanju detajlov. Izkaže se, da pod zaledenelo površino brbota razbeljena notranjost, čustva pa so izpostavljena tako močnim, skoraj tektonskim pritiskom, da se že približujejo limiti. Uprizoritev Hedda Gabler je aktualen, prečiščen, akvarijski prikaz malomeščanstva in njegovih problemov, tako značilnih tudi za današnji čas.
Nagrajena pa je bila tudi Nataša Matjašec Rošker za vlogo Hedde Gabler, ki je po mnenju žirije v vlogi Hedde Gabler "dokazala, da zmore zgolj z menjavo obraznega izrazja in telesne drže odigrati celotno dramo duševnega pritiska, pod katerim se znajde ženska, ki hoče in mora za vsako ceno ostati popolna. Uspela je sestaviti žensko vlogo, ki je hladna in okrutna, a obenem vseskozi ostaja človeška. Njene zbranost, disciplina in natančnost v do potankosti izčiščenem sterilnem okolju predstave, v katerem ni elementov, za katerimi bi se lahko skrila, in časa, ki bi ji omogočal postanek, vzdržijo do bridkega konca."
Goran Ferčec, Mateja Koležnik, Metka Damjan so bili nagrajeni za dramaturški koncept uprizoritve. "Kljub temu, da je tokratna Hedda Gabler Henrika Ibsena deležna konkretne okrajšave, so ustvarjalci ohranili jedro avtorjevih dramskih in filozofskih poant. Dramaturški koncept je sodoben in komunikativen, nudi novo, sveže branje drame, v katerem so z vso silo izpostavljeni psihološki profili likov, ki kljub časovni distanci (od nastanka izvirnika) dosežejo enkraten učinek čustvene in moralne univerzalnosti. Zasnova dramaturškega loka je vsekakor eden od temeljev, da uprizoritev zareže s svojo izčiščenostjo in dinamiko ter ponudi sveže razumevanje in upodabljanje Ibsenove drame."
Drama SNG Maribor | Hedda Gabler | Zala Dobovšek: Podčrtano z disciplino, Pogledi, 25. 2. 2015 | Petra Vidali: Čista Hedda Gabler, Večer, 14. 2. 2015 | Peter Rak: Ocenjujemo - Hedda Gabler, Delo, 13. 2. 2015 | Mateja Perpar: Premiera predstave Hedda Gabler, Radio Slovenija 1, 7. 2. 2015
E-razstava Borštnikovo srečanje 2011 (Bartleby, pisar, Velika nagrada FBS 2011) | E-razstava Borštnikovo srečanje 2012 (Nevihta, Velika nagrada FBS 2012) | E-razstava Borštnikovo srečanje 2013 (Ponorela lokomotiva, Velika nagrada FBS 2013) | E-razstava Borštnikovo srečanje 2014 (Svatba, Velika nagrada FBS 2014)