Alojzij Remec, Magda, režija Branka Bezeljak. DPD Svoboda Gledališče Ptuj – Teater III, 1994/95, slika 47
Prenesi: 640x480 (167 KB) 1024x768 (404 KB)
Metapodatki
Alojzij Remec, Magda, režija Branka Bezeljak. DPD Svoboda Gledališče Ptuj – Teater III, 1994/95, slika 47
Zebec, Stanislav, fotograf
Na fotografiji Tadej Toš, Helena Peršuh in Urška Vučak.
Drama Alojzija Remca Magda pomeni izrazit dramaturški obrat v konstruktivizem in ekspresionizem in je veljala za neuprizorljivo. Branki Bezeljak je uspelo v slabi uri uprizoriti zgoščeno predstavo na praznem temnem prizorišču ob učinkoviti uporabi lučnih poudarkov, z likovnimi aranžmaji in glasbo pred vhodom. S predstavo so gostovali na Čufarjevih dnevih in v Mladinskem gledališču Ljubljana (Delo, 19. 11. 1994, str. 9, št. 268).
still image
Fotografija
10 x 15 cm
reformatted digital
image/jpeg
osebni arhiv Branke Bezeljak, šk. 10, ovoj 37, št. 37
Raba gradiva je dovoljena izključno za osebno uporabo ter za namene raziskovanja in izobraževanja. Vsakršna drugačna uporaba vsebine je prepovedana in se lahko kaznuje v skladu z veljavnimi predpisi.
Zebec, Stanislav, fotograf
Na fotografiji Tadej Toš, Helena Peršuh in Urška Vučak.
Drama Alojzija Remca Magda pomeni izrazit dramaturški obrat v konstruktivizem in ekspresionizem in je veljala za neuprizorljivo. Branki Bezeljak je uspelo v slabi uri uprizoriti zgoščeno predstavo na praznem temnem prizorišču ob učinkoviti uporabi lučnih poudarkov, z likovnimi aranžmaji in glasbo pred vhodom. S predstavo so gostovali na Čufarjevih dnevih in v Mladinskem gledališču Ljubljana (Delo, 19. 11. 1994, str. 9, št. 268).
still image
Fotografija
10 x 15 cm
reformatted digital
image/jpeg
osebni arhiv Branke Bezeljak, šk. 10, ovoj 37, št. 37
Raba gradiva je dovoljena izključno za osebno uporabo ter za namene raziskovanja in izobraževanja. Vsakršna drugačna uporaba vsebine je prepovedana in se lahko kaznuje v skladu z veljavnimi predpisi.