Nevihta, MGL, 2011, Kostumska skica 12
Prenesi: 640x480 (171 KB) 1024x768 (363 KB)
Metapodatki
Nevihta, MGL, 2011, Kostumska skica 12
Radulović, Belinda, kostumografka
Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko, 21.11.2011 (Datum nastanka, inferred)
Jožica Avbelj kot Marfa Ignatjevna Kabanova
Režiser Jernej Lorenci, premiera 24. novembra 2011, Mestno gledališče ljubljansko Belinda Radulović je na FBS 2012 prejela Borštnikovo nagrado za kostumografijo. Obrazložitev strokovne žirije 47. FBS: »Oblikovanje kostumov je izjemno povezano s konceptom celotne uprizoritve. Z velikim občutkom za igralčev ali igralkin karakter in vedenje znotraj zgodbe kostumografka oblikuje na eni strani zelo oseben, na lik vezan kostum, ki omogoča igralcu/igralki navidezno razgaljenost, ki igralca odpira in podpira, na drugi strani pa zavestno ostaja 'podrejen' zgodbi in odrski akciji. Če v prvem delu kostumografija ostaja vezana na čas, v katerem se zgodba začne odvijati, se v poteku dogajanja kostum neopazno preobrazi in preide v sodobnost. Likovno izjemno natančno premišljena kostumografija, kjer ni nič odveč in nič ne manjka, pomaga ustvariti verjetnost lika, odrskega dogodka in zgodbe.«
still image
skica
30 x 21 cm
reformatted digital
image/jpeg
arhiv MGL
Pri pridobivanju tega gradiva je posredoval Slovenski gledališki inštitut.
Raba gradiva je dovoljena izključno za osebno uporabo ter za namene raziskovanja in izobraževanja. Vsakršna drugačna uporaba vsebine je prepovedana in se lahko kaznuje v skladu z veljavnimi predpisi.
Radulović, Belinda, kostumografka
Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko, 21.11.2011 (Datum nastanka, inferred)
Jožica Avbelj kot Marfa Ignatjevna Kabanova
Režiser Jernej Lorenci, premiera 24. novembra 2011, Mestno gledališče ljubljansko Belinda Radulović je na FBS 2012 prejela Borštnikovo nagrado za kostumografijo. Obrazložitev strokovne žirije 47. FBS: »Oblikovanje kostumov je izjemno povezano s konceptom celotne uprizoritve. Z velikim občutkom za igralčev ali igralkin karakter in vedenje znotraj zgodbe kostumografka oblikuje na eni strani zelo oseben, na lik vezan kostum, ki omogoča igralcu/igralki navidezno razgaljenost, ki igralca odpira in podpira, na drugi strani pa zavestno ostaja 'podrejen' zgodbi in odrski akciji. Če v prvem delu kostumografija ostaja vezana na čas, v katerem se zgodba začne odvijati, se v poteku dogajanja kostum neopazno preobrazi in preide v sodobnost. Likovno izjemno natančno premišljena kostumografija, kjer ni nič odveč in nič ne manjka, pomaga ustvariti verjetnost lika, odrskega dogodka in zgodbe.«
still image
skica
30 x 21 cm
reformatted digital
image/jpeg
arhiv MGL
Pri pridobivanju tega gradiva je posredoval Slovenski gledališki inštitut.
Raba gradiva je dovoljena izključno za osebno uporabo ter za namene raziskovanja in izobraževanja. Vsakršna drugačna uporaba vsebine je prepovedana in se lahko kaznuje v skladu z veljavnimi predpisi.