Nevihta, MGL, 2011, Fotografija 22



Prenesi: 640x480 (163 KB) 1024x768 (350 KB)

Metapodatki

Nevihta, MGL, 2011, Fotografija 22
Čeferin, Barbara, fotografka
Ljubljana, Mestno gledališče ljubljansko, 21.11.2011 (Datum nastanka, inferred)
Primož Pirnat (Boris Grigorjič), Nika Rozman (Katerina), Janez Starina (Kuligin), Matej Puc (Tihon Ivanič Kabanov)
Režiser Jernej Lorenci, premiera 24. novembra 2011, Mestno gledališče ljubljansko Strokovna žirija FBS 2012 je Primožu Pirnatu za vlogo Borisa Grigorjiča podelila nagrado za igro: »Boris Grigorjič, kot ga v Nevihti igra Primož Pirnat, je 'dobri človek iz Moskve', ki je v surovem provincialnem okolju mesteca ob Volgi vnaprej obsojen na propad. Tu namreč ne štejeta niti olika niti izobrazba, temveč zgolj to, koliko ima nekdo pod palcem. Napeto, tako rekoč hlapčevsko odvisnost Grigorjiča od trgovca Dikoja Pirnat prikaže brez nepotrebnega taktiziranja in z vsem svojim telesom. Njegova močna, a hkrati skrajno ranljiva prezenca pri gledalcu vzbuja sočutje, ki je na meji tragičnega.« Strokovna žirija FBS 2012 je Niki Rozman za vlogo Katerine podelila nagrado za mlado igralko: »Doslednost, s katero Nika Rozman v Nevihti utelesi Katerino, je naravnost osupljiva. Od začetka pa do konca uprizoritve obvladuje vlogo, ne da bi se pri tem kakor koli 'zaprla'. Nasprotno: prav izogibanje patosu in melodramatskim izlivom ji omogoči, da njen lik zaživi v vseh značajskih in čustvenih niansah. Katerina Rozmanove tako kljub historičnemu zgodbenemu okviru ne deluje anahronistično, temveč skrajno sveže in sodobno. Njena tragičnost ni nekaj, kar bi gledalcu dovoljevalo distanco, temveč ga presune tukaj in zdaj.« Strokovna žirija FBS 2012 je Mateju Pucu za vlogo Tihona Ivaniča Kabanova podelila nagrado za igro: »Matej Puc lik Tihona Ivaniča Kabanova odigra izjemno subtilno, z uporniško nastrojenostjo do dominantne matere in tesnobnimi, nerazložljivimi čustvi do Katerine. Globina interpretacije sočasno močno vpliva na kipečo ganljivost, ki jo povratno izžareva Katerina skozi svojo prezgodnjo odraslost. Igralčeva energija je na odru nenehno prisotna in izostrena, naj bo to v razkačenih, odsotnih ali ljubezenskih prizorih. Ujet v okolje ozkogledne skupnosti, v primež materinih obsesij in jalovega zakona Puc izoblikuje nadčasovni lik, ki ne zanika duha izvirnega časa 19. stoletja, ampak ga celo učinkovito umešča v sodobne, žive in aktualne okvire.«
still image
fotografija
5616 x 3744 slikovnih pik
born digital
image/jpeg
arhiv MGL
Pri pridobivanju tega gradiva je posredoval Slovenski gledališki inštitut.
Raba gradiva je dovoljena izključno za osebno uporabo ter za namene raziskovanja in izobraževanja. Vsakršna drugačna uporaba vsebine je prepovedana in se lahko kaznuje v skladu z veljavnimi predpisi.
Oznake · Mestno gledališče ljubljansko · Ostrovski, Aleksander Nikolajevič · Lorenci, Jernej · Puc, Matej · Starina, Janez · Pirnat, Primož · Rozman, Nika · SLOGI


Povezano gradivo