Žirija za podelitev Borštnikovega prstana (Mojca Jan Zoran, Blaž Lukan, Milada Kalezić, Aleš Novak, Vilma Štritof) je odločila, da Borštnikov prstan 2023 prejme igralka Nataša Matjašec Rošker.
Strokovna žirija 58. Festivala Borštnikovo srečanje (Matej Bogataj, Senka Bulić, Johannes Nölting, Peter Petkovšek, Ajda Rooss) je podelila naslednje nagrade:
Velika Borštnikova nagrada za najboljšo predstavo
Zaprta študija. "New constructive ethics" režiserke Nine Rajić Kranjac v produkciji Prešernovega gledališča Kranj.
Borštnikova nagrada za režijo
Mojca Madon za režijo uprizoritve 52 hertzov v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Nova Gorica.
Štiri Borštnikove nagrade za igro
Janez Škof za vlogi Frančiška v istoimenski uprizoritvi režiserja Jerneja Lorencija v produkciji Mestnega Gledališča Ptuj in Robina v predstavi Otroci režiserke Nine Šorak v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana; Tamara Avguštin za vloge Brata Leona in drugih likov v predstavi Frančišek režiserja Jerneja Lorencija v produkciji Mestnega gledališča Ptuj in Rachel Donelan v predstavi Zaprta študija. "New Constructive Ethics" režiserke Nine Rajić Kranjac v produkciji Prešernovega gledališča Kranj; Mirjam Korbar za vlogo Mame v predstavi Usedline režiserja Žige Divjaka v produkciji Mestnega gledališča ljubljanskega; Branko Šturbej za vlogo Georgea v predstavi Kdo se boji Virginie Woolf? režiserja Ivice Buljana v produkciji Mini teatra in Mestnega gledališča Ptuj.
Borštnikova nagrada za mlado igralko
Ivana Percan Kodarin za vlogi Deklice v predstavi 52 hertzov režiserke Mojce Madon v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Nova Gorica in Tapoletne v predstavi Žene v testu režiserke Žive Bizovičar v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana.
Borštnikova nagrada za scenografijo
Branko Hojnik za predstavo Frančišek režiserja Jerneja Lorencija v produkciji Mestnega Gledališča Ptuj.
Borštnikova nagrada za izvirno dramsko besedilo
Katarina Morano za predstavo Usedline v produkciji Mestnega gledališča ljubljanskega.
Borštnikova nagrada za oblikovanje svetlobe in videa
Kolektiv Son:DA in Toni Soprano Meneglejte za uprizoritev Kdo se boji Virginie Woolf? režiserja Ivice Buljana v produkciji Mini teatra in Mestnega gledališča Ptuj.
Borštnikova nagrada za celostno obdelavo uprizoritvenega gradiva
Predstava Žene v testu v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana.
Posebna nagrada po presoji žirije
Kolektiv predstave En K te gleda v produkciji Kulturnega zavoda Godot in Zavoda Vitkar.
Na fotografiji: Zala Dobovšek, predavateljica
Na fotografiji: Aldo Milohnić, predavatelj
Na fotografiji: Leja Jurišić, predavatelj
Avtorici in izvajalki Dominika Špalkova, Barbora Ungerová
Na fotografiji: Robert Kereži, pripovedovalec Mariborske knjižnice
Na fotografiji: Robert Kereži, pripovedovalec Mariborske knjižnice
Na fotografiji: Aleš Novak, umetniški direktor FBS s soprogo
Na fotografiji: Mojca Kolar in Daša Šprinčnik, producentki FBS
Na fotografiji: Adrian Tibu in ekipa
Avtorici in izvajalki Dominika Špalkova, Barbora Ungerová
Na fotografiji: Barbara Pia Jenič, izvajalka
Zvočno prostorska postavitev avtorskega projekta
Zvočno prostorska postavitev avtorskega projekta
Na fotografiji: Filip Mramor in Gašper Lovrec
Na fotografiji: Aleš Novak, umetniški direktor FBS, Živa Čebulj, moderatorka, Benjamin Virc, Dušanka Zabukovec, Jani Kovačič in Branko Završan
Na fotografiji: Živa Čebulj, moderatorka, Benjamin Virc, Dušanka Zabukovec, Jani Kovačič in Branko Završan
Na fotografiji: Nina Slanič, Mojca Kolar, Aleš Novak, umetniški direktor FBS, in Daša Šprinčnik
Na fotografiji: Jernej Jelen, avtor razstave
Na fotografiji: prostovoljci FBS
Na fotografiji: Vesna Milek, moderatorka in Dušan Pernat
Na fotografiji: Dušan Pernat
Na fotografiji: Julien Mellano
Na fotografiji: Julien Mellano
Na fotografiji: Aldo Milohnić in Tea Rogelj, avtorja razstave
Na fotografiji: Jani Kovačič
Na fotografiji: Vita Mavrič
Na fotografiji: Lara Wolf in Jure Žavbi
Na fotografiji: Lea Mihevc
Na fotografiji: Vilma Štritof, selektorica in Daša Šprinčnik, FBS
Na fotografiji: Aleš Novak, umetniški direktor FBS, Vinko Möderndorfer in Blaž Lukan, moderator
Na fotografiji: Vinko Möderndorfer in Blaž Lukan, moderator
Na fotografiji: Vinko Möderndorfer
Na fotografiji: Tea Rogelj, avtorica razstave
Na fotografiji: Vilma Štritof, Tea Rogelj, avtorica razstave in Vinko Möderndorfer
Na fotografiji: Danilo Rošker, direktor SNG Maribor in Aleš Novak, umetniški direktor FBS
Na fotografiji: Vittorio Porzio, Italijanski inštitut za kulturo v Sloveniji, Daša Šprinčnik in Mojca Kolar, producentki FBS
Na fotografiji: dr. Asta Vrečko, ministrica za kulturo RS in Aleš Novak, umetniški direktor FBS
Na fotografiji: dr. Samo Peter Medved, podžupan Mestne občine Maribor in Nataša Matjašec Rošker, igralka
Na fotografiji: Mojca Jan Zoran, Ministrstvo za kulturo in Nataša Matjašec Rošker, igralka
Na fotografiji: Simona Vidmar Čelik, Umetnostna galerija Maribor, ..., ..., in Matevž Čelik Vidmar, Ministrstvo za kulturo
Na fotografiji: Carlo Campanile, veleposlanik Republike Italije v Sloveniji in Aleš Novak, umetniški direktor FBS
Na fotografiji: Aleš Novak, umetniški direktor FBS
Na fotografiji: dr. Samo Peter Medved, podžupan Mestne občine Maribor
Na fotografiji: dr. Asta Vrečko, ministrica za kulturo RS
Na fotografiji: Julija Klavžar, povezovalka
Na fotografiji: Carlo Campanile, veleposlanik Republike Italije v Sloveniji
Na fotografiji: Matic Kašnik, Nika Škof, Daša Šprinčnik, Mojca Kolar, Matic Gselman in Adrijana Kos, ekipa FBS
Na fotografiji: Evgen Car in Milena Zupančič
Na fotografiji: Evgen Car, Milena Zupančič in Alen Jelen, moderator
Na fotografiji: Klemen Kovačič
Na fotografiji: Klemen Kovačič
Na fotografiji: Mala Kline
Na fotografiji: Lotos Vincenc Šparovec, igralec
Na fotografiji: Jana Zupančič, igralka
Na fotografiji: Žiga Divjak, režiser
Na fotografiji: Boris Benko, vokal
Na fotografiji: Janez Škof in Tamara Avguštin
Na fotografiji: Tamara Avguštin in Janez Škof
Na fotografiji: Janez Škof
Na fotografiji: Tamara Avguštin in Janez Škof
Na fotografiji: Branko Hojnik, scenograf, Janez Škof, igralec, Tamara Avguštin, igralka, Peter Srpčič, direktor MG Ptuj in Jaka Smerkolj Simoneti, moderator
Na fotografiji: Aleš Novak, umetniški direktor FBS, Pia Brezavšček, moderatorka, Tery Žeželj, Rebeca Chentinell in Rickard Borgström
Na fotografiji: Marko Mandić
Na fotografiji: Marko Mandić
Na fotografiji: Maja Kunšič in Katja Povše
Na fotografiji: Maja Kunšič, Katja Povše in Špela Frlic
Na fotografiji: Špela Frlic
Na fotografiji: Maja Kunšič, igralka, Sara Slivnik, scenografka, Katja Povše, igralka, Špela Frlic, igralka, Ivana Djilas, režiserka in Kaja Novosel, moderatorka
Na fotografiji: Ivana Percan Kodarin, igralka
Na fotografiji: Ana Facchini, igralka
Na fotografiji: Marjuta Slamič, igralka in Mojca Madon, režiserka
Na fotografiji: Rok Bozovičar, moderator, Marko Mandić, Špela Trošt, Kristina Aleksova, Anita Wach in Bojan Jablanovec
Na fotografiji: Aleš Novak, umetniški direktor FBS in Danilo Rošker, direktor SNG Maribor
Na fotografiji: Petja Labović in Nataša Matjašec Rošker
Na fotografiji: Petja Labović in Nataša Matjašec Rošker
Na fotografiji: Petja Labović in Nataša Matjašec Rošker
Na fotografiji: Petja Labović in Nataša Matjašec Rošker
Na fotografiji: Matic Kašnik, scenograf Nataša Matjašec Rošker, igralka in Matic Gselman, SNG Maribor
Na fotografiji: Sara Dirnbek, igralka, Miranda Trnjanin, igralka in ...
Na fotografiji: Žan Koprivnik, igralec
Na fotografiji: Sara Dirnbek in Miranda Trnjanin
Na fotografiji: Sara Dirnbek, Miranda Trnjanin in Žan Koprivnik
Na fotografiji: Miranda Trnjanin, Sara Dirnbek, Milan Ramšak Marković, Nina Ramšak Marković, Žan Koprivnik, Jaka Smerkolj Simoneti
Na fotografiji: Kristina Kočan
Na fotografiji: Aleš Novak, umetniški direktor FBS
Na fotografiji: Aleš Šteger
Na fotografiji: Aleš Šteger
Na fotografiji: Nina Rajić Kranjac, režiserka
Na fotografiji: Nina Rajić Kranjac, režiserka
Na fotografiji: Nina Rajić Kranjac, režiserka
Na fotografiji: Nina Rajić Kranjac, režiserka
Na fotografiji: Nina Rajić Kranjac, režiserka
Na fotografiji: Nina Rajić Kranjac, režiserka
Na fotografiji: Nina Rajić Kranjac, režiserka
Na fotografiji: Petra Pogorevc, Jožica Avbelj in Matej Bogataj, moderator
Na fotografiji: Jožica Avbelj, igralka
Na fotografiji: Matej Bogataj, moderator in Jožica Avbelj, igralka
Na fotografiji: Inan Sven Du Swami, Tadej Pišek, Klara Kastelec, Mojca Špik in Kaja Novosel, moderatorka
Na fotografiji: Nataša Barbara Gračner in Benjamin Krnetić
Na fotografiji: Nataša Barbara Gračner in Branko Šturbej
Na fotografiji: Branko Šturbej in Nataša Barbara Gračner
Na fotografiji: Branko Šturbej, Nataša Barbara Gračner, Klara Kuk in Benjamin Krnetić
Na fotografiji: Ivica Buljan, režiser
Na fotografiji: Klara Kuk in Nataša Barbara Gračner
Na fotografiji: Zora A. Jurič, moderatorka in Saša Pavček, igralka
Na fotografiji: Saša Pavček, igralka
Na fotografiji: Alain Frank, tehnični vodja in Zvezdana Mlakar, igralka
Na fotografiji: Saša Pavček in Silva Čušin
Na fotografiji: Saša Pavček in Janez Škof
Na fotografiji: Saša Pavček, Janez Škof in Silva Čušin
Na fotografiji: Saša Pavček in Tina Mahkota
Na fotografiji: Euripides Laskaridis
Na fotografiji: Euripides Laskaridis
Na fotografiji: Euripides Laskaridis
Na fotografiji: Euripides Laskaridis
Na fotografiji: Euripides Laskaridis
Na fotografiji: Polona Juh, Benjamin Krnetić, Nejc Cijan Garlatti
Na fotografiji: Polona Juh, Benjamin Krnetić
Na fotografiji: Peter Petkovšek, Ajda Rooss, Senka Bulić, Matej Bogataj, Johannes Nölting
Na fotografiji: Peter Petkovšek, Johannes Nölting in Aleš Novak
Na fotografiji: Branko Jordan in Nina Rajić Kranjac
Na fotografiji: Baletniki SNG Maribor
Na fotografiji: Julija Klavžar, voditeljica prireditve
Na fotografiji: Aleš Novak, umetniški direktor Festivala Borštnikovo srečanje
Na fotografiji: Aleš Novak, umetniški direktor Festivala Borštnikovo srečanje
Na fotografiji: Zala Dobovšek, predstavnica Društva gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije
Na fotografiji: Ustvarjalci predstave Žene v testu v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana ob prejemu nagrade Društva gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije
Na fotografiji: Arjana Rogelja, šepetalka v SNG Nova Gorica ob prejemu nagrade Nepogrešljivi in Tin Grabnar, Društvo slovenskih gledaliških režiserjev in režiserk
Na fotografiji: Arjana Rogelja, šepetalka v SNG Nova Gorica ob prejemu nagrade Nepogrešljivi
Na fotografiji: Ciril Roblek, inspicient v Prešernovem gledališču Kranj, ob prejemu nagrade Nepogrešljivi
Na fotografiji: Jadranka Pavlović, garderoberka v Lutkovnem gledališču Ljubljana, ob prejemu nagrade Nepogrešljivi
Na fotografiji: Peter Petkovšek, član strokovne žirije
Na fotografiji: Katarina Morano ob prejemu Borštnikove nagrade za izvirno dramsko besedilo za predstavo Usedline v produkciji Mestnega gledališča ljubljanskega
Na fotografiji: Katarina Morano ob prejemu Borštnikove nagrade za izvirno dramsko besedilo za predstavo Usedline v produkciji Mestnega gledališča ljubljanskega
Na fotografiji: Branko Hojnik ob prejemu Borštnikove nagrade za scenografijo za predstavo Frančišek v produkciji Mestnega gledališča Ptuj
Na fotografiji: Branko Hojnik ob prejemu Borštnikove nagrade za scenografijo za predstavo Frančišek v produkciji Mestnega gledališča Ptuj
Na fotografiji: Kolektiv Son:DA in Toni Soprano Meneglejte ob prejemu Borštnikove nagrade za oblikovanje svetlobe in videa za uprizoritev Kdo se boji Virginie Woolf? v produkciji Mini teatra in Mestnega gledališča Ptuj
Na fotografiji: Kolektiv Son:DA in Toni Soprano Meneglejte ob prejemu Borštnikove nagrade za oblikovanje svetlobe in videa za uprizoritev Kdo se boji Virginie Woolf? v produkciji Mini teatra in Mestnega gledališča Ptuj
Na fotografiji: Ustvarjalci predstave Žene v testu ob prejemu Borštnikove nagrade za celostno obdelavo uprizoritvenega gradiva predstave Žene v testu v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana
Na fotografiji: Živa Bizovičar ob prejemu Borštnikove nagrade za celostno obdelavo uprizoritvenega gradiva predstave Žene v testu v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana
Na fotografiji: Kolektiv predstave En K te gleda ob prejemu posebne Borštnikove nagrade po presoji žirije za predstavo En K te gleda v produkciji Kulturnega zavoda Godot in Zavoda Vitkar
Na fotografiji: Ivana Percan Kodarin ob prejemu Borštnikove nagrade za mlado igralko za vlogi Deklice v predstavi 52 hertzov v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Nova Gorica in Tapoletne v predstavi Žene v testu v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana
Na fotografiji: Ivana Percan Kodarin ob prejemu Borštnikove nagrade za mlado igralko za vlogi Deklice v predstavi 52 hertzov v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Nova Gorica in Tapoletne v predstavi Žene v testu v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana
Na fotografiji: Janez Škof ob prejemu Borštnikove nagrade za igro za vlogi Frančiška v istoimenski uprizoritvi v produkciji Mestnega gledališča Ptuj in Robina v predstavi Otroci v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana
Na fotografiji: Janez Škof ob prejemu Borštnikove nagrade za igro za vlogi Frančiška v istoimenski uprizoritvi v produkciji Mestnega gledališča Ptuj in Robina v predstavi Otroci v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Drama Ljubljana
Na fotografiji: Tamara Avguštin ob prejemu Borštnikove nagrade za igro za vloge Brata Leona in drugih likov v predstavi Frančišek v produkciji Mestnega gledališča Ptuj in Rachel Donelan v predstavi Zaprta študija. "New Constructive Ethics" v produkciji Prešernovega gledališča Kranj
Na fotografiji: Mirjam Korbar ob prejemu Borštnikove nagrade za igro za vloge Mame v predstavi Usedline v produkciji Mestnega gledališča ljubljanskega
Na fotografiji: Branko Šturbej ob prejemu Borštnikove nagrade za igro za vlogo Georgea v predstavi Kdo se boji Virginie Woolf? v produkciji Mini teatra in Mestnega gledališča Ptuj
Na fotografiji: Branko Šturbej ob prejemu Borštnikove nagrade za igro za vlogo Georgea v predstavi Kdo se boji Virginie Woolf? v produkciji Mini teatra in Mestnega gledališča Ptuj
Na fotografiji: Mojca Madon ob prejemu Borštnikove nagrade za najboljšo režijo za predstavo 52 hertzov v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Nova Gorica
Na fotografiji: Mojca Madon ob prejemu Borštnikove nagrade za režijo za predstavo 52 hertzov v produkciji Slovenskega narodnega gledališča Nova Gorica
Na fotografiji: Jure Novak in ustvarjalci predstave ob prejemu Borštnikove nagrade za najboljšo predstavo Zaprta študija. "New constructive ethics" režiserke Nine Rajić Kranjac v produkciji Prešernovega gledališča Kranj
Na fotografiji: Baletniki SNG Maribor
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, prejemnica Borštnikovega prstana 2023
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, prejemnica Borštnikovega prstana 2023
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, prejemnica Borštnikovega prstana 2023 in Milada Kalezić, prejemnica Borštnikovega prstana 2011
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, prejemnica Borštnikovega prstana 2023 in Aleš Novak, umetniški direktor FBS
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, prejemnica Borštnikovega prstana 2023 in Petja Labović, igralec
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, prejemnica Borštnikovega prstana 2023
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, prejemnica Borštnikovega prstana 2023
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, prejemnica Borštnikovega prstana 2023
Družabno srečanje
Na fotografiji: Mirjam Korbar, igralka in Milada Kalezić, prejemnica Borštnikovega prstana 2011
Na fotografiji: ... in Jure Novak, direktor Prešernovega gledališča Kranj
Na fotografiji: Umetniški kolektiv predstave En K te gleda
Na fotografiji: Festivalska ekipa
Na fotografiji: Festivalska ekipa s prostovoljci
Mlado gledališče 2.0 - uvodni programski sklop 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Prvi dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Drugi dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Tretji dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Četrti dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Peti dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Šesti dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Sedmi dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Osmi dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Deveti dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Deseti dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Enajsti dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Dvanajsti dan 58. Festivala Borštnikovo srečanje
Strokovna žirija 58. Festivala Borštnikovo srečanje (v sestavi: Matej Bogataj, Senka Bulić, Johannes Nölting, Peter Petkovšek, Ajda Rooss) je Veliko nagrado FBS za najboljšo uprizoritev podelila uprizoritvi Zaprta študija. "New constructive ethics" v režiji Nine Rajić Kranjac v produkciji Prešernovega gledališča Kranj.
Iz utemeljitve:
Predstava Zaprta študija. "New Constructive Ethics" raziskuje človeško objestnost ali hubris na ozadju klimatske katastrofe, različnih nivojev osebne odgovornosti in neustavljive želje po ljubezni in sprejetosti v umirajočem svetu. Ustvarjalci obogatijo besedilo Viripajeva z vedno novimi konfrontacijami privatnega in družbenega ter z medsebojno grozečimi si biološkimi in moralnimi ambicijami. Odrsko izražanje najdejo v anarhičnih prizorih nemoči in arogance znanstvenega stremenja, ki jih uprizoritev uspešno zlije v portret sodobne družbe.
Na fotografiji: Darja Reichman
Na fotografiji: Branko Jordan
Na fotografiji: Doroteja Nadrah, Tamara Avguštin in Borut Veselko
Na fotografiji: Darja Reichman
Na fotografiji: Darja Reichman, Doroteja Nadrah, Branko Jordan in Tamara Avguštin
Na fotografiji: Borut Veselko in Branko Jordan
Na fotografiji: Borut Veselko, Branko Jordan, Darja Reichman, Tamara Avguštin in Doroteja Nadrah
Na fotografiji: Tamara Avguštin, Branko Jordan in Darja Reichman
Na fotografiji: Branko Jordan, Tamara Avguštin in Darja Reichman
Na fotografiji: Doroteja Nadrah, Borut Veselko, Branko Jordan, Tamara Avguštin in Darja Reichman
Na fotografiji: Borut Veselko, Branko Jordan, Tamara Avguštin in Darja Reichman
Na fotografiji: Doroteja Nadrah in Tamara Avguštin
Na fotografiji: Doroteja Nadrah in Tamara Avguštin
Na fotografiji: Doroteja Nadrah
Na fotografiji: Branko Jordan, Doroteja Nadrah, Darja Reichman in Tamara Avguštin
Na fotografiji: Branko Jordan, Darja Reichman in Tamara Avguštin
Na fotografiji: Tamara Avguštin in Doroteja Nadrah
Na fotografiji: Darja Reichman in Branko Jordan
Na fotografiji: Tamara Avguštin
Na fotografiji: Doroteja Nadrah, Branko Jordan in Borut Veselko
Na fotografiji: Branko Jordan
Na fotografiji: Borut Veselko, Branko Jordan in Doroteja Nadrah
Na fotografiji: Borut Veselko, Branko Jordan, Tamara Avguštin in Darja Reichman
Na fotografiji: Doroteja Nadrah, Borut Veselko, Branko Jordan, Tamara Avguštin in Darja Reichman
Na fotografiji: Ustvarjalna ekipa na vaji
Esenca njene igre je neulovljiva, izmika se kategoriziranju, saj se v svojem igralskem iskanju nikoli ne ustavi, pač pa neprestano išče nove igralske poti in izrazna sredstva. Slednjega se ne poslužuje zaradi drugačnosti per se, pač pa z iskanjem nekonvencionalnih rešitev prodira globlje v uprizoritev, igralsko kreacijo, vlogo, odnose, stanja … Svoj igralski modus operandi oblikuje do perfekcionističnih nians, detajlov, na novo izumlja oblike, ki jih gradi na stičišču raznovrstnih umetniških polj. In čeprav je večji del svoje kariere posvetila najrazličnejšim zvrstem znotraj dramskega gledališča, so ji blizu eksperimentalne in laboratorijske forme, tudi lutkovno gledališče in film.
Profesionalno igralsko pot Nataše Matjašec Rošker sestavljata dve obdobji. Prvo traja med letoma 1995 in 2007, ko je bila kot samostojna ustvarjalka oziroma samozaposlena na področju kulture intenzivno vpeta v neodvisno sceno in je kot gostja nastopala v domala vseh gledališčih po Sloveniji ter sodelovala pri filmu. V devetdesetih letih je bila soustanoviteljica dveh neinstitucionalnih kulturnih zavodov, in sicer Zavoda projekt ATOL, ki ga je še kot študentka ustanovila skupaj z režiserjem Markom Peljhanom in z dramaturginjo Edo Čufer, nato pa je leta 1997 z režiserjem Sebastijanom Horvatom in s scenografko Petro Veber ustanovila E. P. I. center v želji, da gledališče postane prostor svobode in absolutnih možnosti, čas neskončnosti in vseobsežnosti, ekstrakt živosti in intimna zadeva, katere edino merilo (za ustvarjanje in percepcijo gledališča) je senzibilnost. "Neodvisna scena me je privlačila s svojo drzno, pogumno, tudi nesramno, raziskujočo vnemo, ki je bila vedno podvržena tveganju in eksperimentiranju," pravi sama. Kot svobodnjakinja je igrala v več kot tridesetih gledaliških uprizoritvah, približno toliko pa jih je nanizala tudi v svojem drugem obdobju, tj. od leta 2007 do danes, kot članica igralskega ansambla Drame SNG Maribor. Za svoje igralske kreacije v gledališču in na filmu je bila nagrajena s številnimi domačimi in tujimi nagradami.
Besedilo je povzeto po utemeljitvi, ki jo je napisala Maja Borin.
Žirija za podelitev Borštnikovega prstana: Mojca Jan Zoran, Blaž Lukan, Milada Kalezić, Aleš Novak in Vilma Štritof.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Boris Mihalj, Petra Govc in Igor Štromajer v predstavi Recht v režiji Matjaža Bergerja.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker v predstavi Ali bog laja? v režiji Borisa Cavazze.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker v predstavi Ura, ko nismo ničesar vedeli drug o drugem v režiji Ernsta M. Binderja.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Jernej Šugman v predstavi Kdo to poje Sizifa v režiji Dušana Jovanovića.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Branko Šturbej v predstavi Revizor (s Cankarjevim Pohujšanjem) v režiji Dušana Jovanovića.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker v predstavi Ion v režiji Sebastijana Horvata.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker v predstavi Kdo se boji Tennesseeja Williamsa? v režiji Matjaža Pograjca.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Vlado Novak, Zvonko Funda, Kristijan Ostanek, Iztok Bevk in Nenad Tokalić v predstavi Makbet v režiji Sebastijana Horvata.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker v predstavi Hiša Bernarde Albe v režiji Matjaža Pograjca in Blaža Šventa.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Petra Govc in Olga Kacjan v predstavi Juliette Justine v režiji Sebastijana Horvata.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Damjana Černe v predstavi Fedrina ljubezen, 4.48 Psihoza v režiji Eduarda Milerja.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker v predstavi Preganjanje in umor Jean-Paula Marata, kakor ju prikazuje charentonska igralska družina v režiji gospoda De Sada v režiji Matjaža Pograjca.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Matjaž Recer v predstavi Play It Again, Caligula v režiji Matjaža Pograjca.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Primož Pirnat v predstavi Poroka v režiji Jerneja Lorencija.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Radko Polič v predstavi Kvartet v režiji Sebastijana Horvata.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Kristijan Ostanek v predstavi Mačka na vroči pločevinasti strehi v režiji Dušana Jovanovića.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Uroš Fürst in Marko Mandić v predstavi Romantične duše v režiji Sebastijana Horvata.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker v predstavi Lepa Vida v režiji Sebastijana Horvata.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Miloš Battelino, Milada Kalezić, Bojan Maroševič, Mirjana Šajinović, Petar Marić in baletni ansambel SNG MB v predstavi Intimni avtoportret Fride Kahlo v režiji Ivane Vujić.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Kristijan Ostanek v predstavi Za narodov blagor v režiji Sebastijana Horvata.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Matevž Biber, Matija Stipanič, Vladimir Vlaškalić in Mateja Pucko v predstavi Veter v vejah borov v režiji Jerneja Lorencija.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Blaž Setnikar, Vladimir Vlaškalić in Eva Kraš v predstavi Potovanje v Rim (Caravaggio) v režiji Sebastijan Horvat.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Ivica Knez in Luka Hrvatin v predstavi Pravljica o carju Saltanu v režiji Aleksanderja Anurova.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Branko Jordan v predstavi Od blizu v režiji Dina Mustafića.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Matevž Biber v predstavi Antigona v režiji Jake Andreja Vojeveca.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Irena Mihelič v predstavi Goga, čudovito mesto v režiji Sebastijana Horvata.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Ksenija Mišič in Barbara Ribnikar k. g. v predstavi Nevarna razmerja v režiji Aleksandarja Popovskega.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Branko Jordanv predstavi Odisej v režiji Aleksandarja Popovskega.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Branko Jordan in Davor Herga v predstavi Do tu sega gozd v režiji Nataše Matjašec Rošker, Branka Jordana in Davorja Herge.. Avtorski projekt, režija in koncept prostora, po motivih besedil Falka Richterja.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Davor Herga, Nejc Robert in Vladimir Vlaškalić v predstavi Mojster in Margareta v režiji Janusza Kice.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Igor Samobor v predstavi John Gabriel Borkman v režiji Mateje Koležnik.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Vladimir Vlaškalić in Vlado Novak v predstavi Revizor v režiji Diega de Brea.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker and Peter Boštjančič v predstavi Nočni portir v režiji None Ciobanu.. Po motivih iz filma Il portiere di notte in citatih iz drame Kvartet H. Müllerja.
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Ivica Knez in Maša Žilavec v predstavi Mrtve duše v režiji Ivana Popovskega.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Mateja Pucko v predstavi Hedda Gabler v režiji Mateje Koležnik.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Nika Rozman, Jurij Drevenšek, Davor Herga and Nejc Ropret v predstavi Hic Sunt Leones – Tukaj so levi v režiji Nataše Matjašec Rošker.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker v predstavi Brezmadežna – Immaculata v režiji Livije Pandur.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker v predstavi Glorious! v režiji Krešimirja Dolenčiča.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Viktor Meglič v predstavi Medeja v režiji Oliverja Frljića.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Jurij Drevenšek v predstavi Hamlet v režiji Krešimirja Dolenčiča.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Petja Labovič v predstavi Somrak bogov v režiji Daliborja Matanića.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Petja Labovič v predstavi Krila golobice v režiji Matjaža Bergerja.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Matevž Biber v predstavi Grmače v režiji Nine Rajič Kranjac.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Mirjana Šajinovič in Vojko Belšak v predstavi Mostovi in bogovi v režiji Aleksandarja Popovskega.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker, Mateja Pucko, Blaž Dolenc, Minca Lorenci in Liza Marijina v predstavi Mačka na vroči pločevinasti strehi v režiji Jana Krmelja.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Vladimir Vlaškalić v predstavi To noč sem jo videl v režiji Janeza Pipana.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Kristijan Ostanek v predstavi Vanja, Sonja, Maša in Špik v režiji Dina Mustafića.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
Na fotografiji: Nataša Matjašec Rošker in Petja Labovič v predstavi Ne ti meni Alice (once again) v režiji Nataše Matjašec Rošker in Petje Laboviča.. Dramatizacija pesnitve N. V. Gogolja
5. do 18. junij 2023, preddogodki maja 2023 (Forced Entertainment, Mlado gledališče 2.0)
58. Festival Borštnikovo srečanje je bil realiziran z enim najobsežnejših festivalskih programov doslej, ob opaznem povečanju zanimanja občinstva so bile razprodane številne uprizoritve slovenskih in tujih producentov, tudi na ostalih festivalskih dogodkih v spremljevalnih sklopih smo beležili zelo dober odziv - obisk je bil kar za 35 odstotkov višji od leta 2022 in primerljiv s tistim iz predkoronskega obdobja.
Programska zasnova je temeljila na celoviti predstavitvi ustvarjalne moči slovenskega gledališča, sočasno pa tudi kot soočenje in ustvarjalni dialog z mednarodnim gledališkim prostorom in ustvarjalci. Pomemben segment programskih in organizacijskih aktivnosti je bil usmerjen v promocijo in širšo (tudi mednarodno) uveljavitev slovenske gledališke ustvarjalnosti in ponovno tudi v razvoj novih občinstev. Borštnikovo srečanje je z bogatim vsebinskim dogajanjem odpiralo tudi prostor za povezovanje, druženje in praznovanje gledališke ustvarjalnosti.
V prenovljenem sklopu Mlado gledališče 2.0. smo se osredotočali na vključevanje mladih v gledališče ter oblikovanje trajnih navad obiskovanja gledališča, pri čemer smo vzpostavili celovit in strokovno podprt sistem aktivnosti, ki povezuje slovenske deležnike na področju gledališča, gledališkega izobraževanja in KUV, ob tem pa se povezuje še s primerljivimi mednarodnimi platformami. Tudi osrednji projekt v sklopu Mlado gledališče 2.0 Tovarna utopije se je odvijal že v mesecu maju, pri izvedbi smo povezali številne mariborske producente na področjih gledališča, knjige in kulturno umetnostne vzgoje. Zaradi trajnega pomena za razvoj slovenskega gledališča in novih občinstev, smo pripravili še spletni priročnik s primeri dobrih praks iz Slovenije in tujine.
Uvodno dogajanje smo pripravili v sodelovanju z Momentom (festival neodvisnega gledališča Prestopi), gostili smo mednarodno uveljavljeno gledališko skupino Forced Entertainment z dvema predstavama, ob tem smo organizirali tudi konferenco. V sodelovanju z AGRFT smo okrepili udeležbo študentov, za katere smo pripravili nekaj dodatnih festivalskih vsebin, že tradicionalno pa so se festivalskemu občinstvu predstavili s svojimi produkcijami. Izvedli smo tudi številne strokovne dogodke, posvečene refleksiji aktualnega gledališkega dogajanja, pogovore o predstavah, predstavitve strokovne literature, pogovore z gledališkimi ustvarjalci, med njimi tudi s kar tremi prejemnicami Borštnikovega prstana ter gledališko-glasbene vsebine.
Osrednji festivalski sklop - tekmovalni program je bil preveden v angleški jezik in nadnaslovljen, kar je omogočilo spremljanje festivala tudi številnim tujim gostom, takoj po predstavah so potekali pogovori z ustvarjalkami in ustvarjalci. "Izbor odslikava raznolike poetike, v katerih uprizoritve razpirajo relevantna družbena vprašanja zdajšnjosti, detektirajo in opozarjajo na nevralgične točke naše stvarnosti, jim ni vseeno za okolje, ki sooblikuje habitat nas vseh, oblikujejo kritičen pogled, raziskujejo človekovo pozicijo in vlogo v na več ravneh načetem ali celo razpadajočem svetu, razbirajo in razpoznavajo uničujoče represivne in patriarhalne družbene vzorce in jih problematizirajo, tudi tiste, o katerih se še pred nekaj leti ali vsaj desetletji ni nihče zares spraševal, danes pa jih ni več mogoče spregledati." je v utemeljitvi pojasnila selektorica Vilma Štritof.
Z devetimi predstavami tujih producentov (vključno z gostovanjem Forced Entertainment in Mladim gledališčem 2.0) je festival letos izvedel najobsežnejši sklop tujih predstav doslej, ob povečanem interesu tujih gostov za spremljanje festivalskega dogajanja in slovenski showcase se krepi mednarodna razsežnost Borštnikovega srečanja, s ciljem krepitve aktivnosti za promocijo in uveljavljanja slovenskega gledališča v tujini kot enim od prioritetnih razvojnih področij v prihodnjih letih. Za tuje goste smo letos pripravili program subvencionih nastanitev v Mariboru, brezplačnih vstopnic za ogled predstav ter predstavitve aktualnega stanja in trendov v slovenskem gledališču.