- N E M O ? - Po motivih Klovnovih pogledov Heinricha B?lla in Globalnega minotavra Janisa Varufakisa Re?iser in avtor dramatizacije: - Primo? Ekart - Igra: - Nik ?krlec - Dramaturginja: Simona Hamer Lektorica: Maja Cerar Scenograf: Damir Leventi? Kostumografinja: Belinda Radulovi? Oblikovalec svetlobe: Andrej Hajdinjak Glasbena opremljevalka: Darja Hlavka Godina Asistentka re?iserja: Katarina Krape? Asistentka dramaturginje (?tudijsko): Helena Fa?alek Tehni?na pomo?: Matej Primec Produkcija: Imaginarni Koprodukcija: Mini Teater Premiera: 3. in 4. december 2016 ob 20h. Predstavo so finan?no podprli: Ministrstvo za kulturo RS, Oddelek za kulturo MOL in ustvarjalci predstave. Posebna zahvala Uredni?tvu pri?esk Robert. ?Klovn sem. In zbiram trenutke.? Ko je bodo?i Nobelovec Heinrich B?ll leta 1963 objavil Klovnove poglede, je brezsramno iskrena to?ka obra?una Hansa Schnierja dvignila veliko prahu; umetni?ko zrcalo, ki je bilo podr?ano pred nem?ko gospodarsko, politi?no in versko elito, je odsevalo s krvjo druge svetovne vojne zapacane roke, ki kar ne nehajo grabiti. Podoben mehanizem razlaga tudi Janis Varufakis, gr?ki ekonomist in intelektualec, v prodajni uspe?nici Globalni minotaver (Amerika, Evropa in prihodnost svetovnega gospodarstva), objavljeni leta 2011. V svoji kriti?ni analizi svetovnega finan?nega dogajanja fo to : Pe te r Uh an ?Ni? ne naredi iz nas ljudi bolj kot aporija - tisto stanje silne zbeganosti, v katerem se znajdemo, kadar vsa na?a gotovost razpade na ko??ke; ko nenadoma obti?imo v slepi ulici in ne znamo razlo?iti tega, kar lahko vidijo na?e o?i, ?esar se lahko dotaknejo na?i prsti, kar lahko sli?ijo na?a u?esa. V teh redkih trenutkih, ko si na? razum juna?ko prizadeva razbrati, kaj nam sporo?ajo ?uti, vzbudi aporija v nas poni?nost in pripravi preparirani um na prej neznosne resnice. In ko vr?e aporija svojo mre?o dale? naokrog, da bi ujela v svoje zanke celotno ?love?tvo, potem vemo, da smo pri?a zelo posebnemu trenutku v zgodovini.? - Janis Varufakis - nedavnega ?asa ugotavlja, zakaj se je svet zna?el sredi kroni?ne negotovosti in trajne krize. Predstava Nemo? izhaja iz prese?i??a obeh del: nemo?i kot temeljnega ob?utka posameznika, ki sku?a obdr?ati glavo nad gladino vseh ekonomskih, politi?nih in osebnih kriz. ?e gre pri Klovnovih pogledih za intimno nemo? glavnega junaka, se pri Varufakisu ob?utje potencira in raz?iri na sfero dru?be, ki ne zna in ne zmore najti ustreznega odgovora na zlom ekonomskih paradigem in zato do?ivlja globalno nemo?.